

Indeks: DEP 550-2011L-UE
Marka: DEPO
LAMPA PRZECIWMGIELNA PEUGEOT 406 H1 99-04 LE PRZEZROCZYSTY, BEZ ŻARÓWKI, BEZ MOCOWANIA LAMPY
WAHACZ TOYOTA P. AVENSIS, COROLLA, COROLLA VERSO 1.4-2.4 09.00- LE DOLNY 48069-05070
WAHACZ TOYOTA P. AVENSIS, COROLLA, COROLLA VERSO 1.4-2.4 09.00- LE DOLNY
WAHACZ TOYOTA P. AVENSIS, COROLLA, COROLLA VERSO 1.4-2.4 09.00- LE DOLNY 48069-05070
WAHACZ TOYOTA P. AVENSIS, COROLLA, COROLLA VERSO 1.4-2.4 09.00- LE DOLNYBramka Paynow
Wymiana lub zwrot pieniędzy
możliwy w ciągu 14 dni
Numery zamienników: A-PNK 5014526, A-PTRI 850013544, MAXMGZ-116003, MS-36902/1-KIT, QFXQ0051391, QFXQ0051910, SLN90.24.701, SWA81 94 3044
Rodzinne przedsiębiorstwo, które w 1844 roku założył w Niemczech Ferdynand Bilstein, z początku trudniło się produkcją pił, dłut, łańcuchów i innych wyrobów żelaznych, jednak rozwój nowych technologii spowodował, że od pierwszych dekad XX wieku firma wkroczyła na rynek motoryzacyjny. Opatentowany w 1921 roku sworzeń resorowy, pierwszy produkt sprzedawany pod marką febi, zrewolucjonizował konstrukcję samochodowych układów zawieszenia. W następnych dekadach asortyment wyrobów tej marki poszerzył się o kolejne nowatorskie elementy. Ogromne doświadczenie w zakresie obróbki metali, dążenie do osiągnięcia jak najwyższej satysfakcji klientów oraz drobiazgowa kontrola na każdym etapie produkcji pozwoliły firmie znanej współcześnie jako febi bilstein stać się jednym z wiodących producentów na niezależnym rynku części samochodowych – szeroki asortyment ponad 20000 komponentów przeznaczonych dla samochodów osobowych i ciężarowych wielu marek europejskich i azjatyckich, dorównujących jakością częściom oryginalnym, od lat cieszy się zaufaniem nabywców w 130 krajach. Stale poszerzana oferta firmy febi bilstein obejmuje elementy układów kierowniczych, hamulcowych, elektrycznych, zawieszenia oraz mocowania kół. Dzięki wieloletniej obecności firmy na rynku motoryzacyjnym i świadomości potrzeb klientów części tej marki cechują się starannością wykonania oraz trwałością, dzięki której spełniają oczekiwania wymagających nabywców.