- Out-of-Stock

Reference: LMT REKO
Brand: LINMOT - LINKI MOTO.
ZESTAW NAPR. LINKI GAZU I SPRZĘGŁA MOTO.
Reference: AMO AMOS7632
Brand: AMOS - bagażniki dachowe/roof racks
MAX UDŹWIG 75KGMAKSYMALNA SZEROKOŚĆ OPONY 6 CM
Reference: EWB-SK-005
Brand: NTY
SKODA FABIA II COMBI 2007-,SUPERB II COMBI 2008-/DŁUGOść PIóRA WYCIERACZKI: 410MM/
Reference: AXS RS930PRO
Brand: AUTOXSCAN
W CENIE URZĄDZENIA 3 LATA AKTUALIZACJI
JARZMO ZACISKU CITROEN XSARA PICASSO PRZÓD BDA417 440441
PEUGEOT 306 (7A, 7C, N3, N5) 05/93- - CITROEN XSARA PICASSO (N68) 12/99- - PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 02/97- - CITROEN BERLINGO (MF) 12/99- - PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 06/96-
JARZMO ZACISKU CITROEN XSARA PICASSO PRZÓD BDA417 440441
PEUGEOT 306 (7A, 7C, N3, N5) 05/93- - CITROEN XSARA PICASSO (N68) 12/99- - PEUGEOT 306 Break (7E, N3, N5) 02/97- - CITROEN BERLINGO (MF) 12/99- - PEUGEOT PARTNER Combispace (5F) 06/96-(edit with the Customer Reassurance module)
Wymiana lub zwrot pieniędzy
in 14 days
Od | Do | CCM | KM | KW | ||||
XSARA (1997.04 - 2005.03) 1.8 i 16V | CITROEN | 1997.04 | 2000.09 | 1761 | 110 | 81 | ||
XSARA (1997.04 - 2005.03) 1.8 i Aut. | CITROEN | 1997.04 | 2000.09 | 1761 | 101 | 74 | ||
XSARA (1997.04 - 2005.03) 1.9 D | CITROEN | 1998.07 | 2005.03 | 1868 | 70 | 51 | ||
XSARA (1997.04 - 2005.03) 2.0 HDi 90 | CITROEN | 1999.02 | 2005.03 | 1997 | 90 | 66 | ||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 1.6 | CITROEN | 2002.06 | 1587 | 91 | 67 | |||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 1.6 | CITROEN | 1999.12 | 1587 | 95 | 70 | |||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 1.6 | CITROEN | 1999.12 | 1587 | 88 | 65 | |||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 1.6 16V | CITROEN | 2005.09 | 1587 | 109 | 80 | |||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 1.6 Chrono | CITROEN | 2001.04 | 2004.10 | 1587 | 101 | 74 | ||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 1.6 HDi | CITROEN | 2005.09 | 1560 | 90 | 66 | |||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 1.6 HDi | CITROEN | 2004.05 | 1560 | 109 | 80 | |||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 1.8 16V | CITROEN | 2000.02 | 1749 | 115 | 85 | |||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 1.8 SX | CITROEN | 2000.06 | 2005.08 | 1761 | 103 | 76 | ||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 2.0 16V | CITROEN | 2003.01 | 1997 | 136 | 100 | |||
XSARA PICASSO (N68) (1999.12 - ) 2.0 HDi | CITROEN | 1999.12 | 1997 | 90 | 66 | |||
306 (1993.04-2003.10) 1.4 SL | PEUGEOT | 1994.06 | 2001.05 | 1360 | 75 | 55 | ||
306 (1993.04-2003.10) 1.6 | PEUGEOT | 2000.10 | 2001.05 | 1587 | 98 | 72 | ||
306 (1993.04-2003.10) 1.8 16V | PEUGEOT | 1997.03 | 2001.05 | 1761 | 110 | 81 | ||
306 (1993.04-2003.10) 1.8 D | PEUGEOT | 1997.05 | 2000.06 | 1769 | 60 | 44 | ||
306 (1993.04-2003.10) 1.8 ST | PEUGEOT | 1994.06 | 2001.05 | 1762 | 101 | 74 | ||
306 (1993.04-2003.10) 1.9 D | PEUGEOT | 1998.09 | 2001.05 | 1868 | 69 | 51 | ||
306 (1993.04-2003.10) 1.9 SRDT | PEUGEOT | 1994.06 | 2001.05 | 1905 | 90 | 66 | ||
306 (1993.04-2003.10) 2.0 | PEUGEOT | 1997.05 | 2000.06 | 1998 | 135 | 99 | ||
306 (1993.04-2003.10) 2.0 | PEUGEOT | 1997.03 | 2001.05 | 1998 | 132 | 97 | ||
306 (1993.04-2003.10) 2.0 HDI 90 | PEUGEOT | 1999.06 | 2001.05 | 1997 | 90 | 66 | ||
PARTNER (1996.05-) 1.1 | PEUGEOT | 1996.06 | 1124 | 60 | 44 | |||
PARTNER (1996.05-) 1.4 | PEUGEOT | 1996.06 | 1360 | 75 | 55 | |||
PARTNER (1996.05-) 1.6 16V | PEUGEOT | 2001.07 | 1587 | 109 | 80 | |||
PARTNER (1996.05-) 1.8 | PEUGEOT | 1997.05 | 1761 | 90 | 66 | |||
PARTNER (1996.05-) 1.9 D | PEUGEOT | 1996.05 | 1998.12 | 1905 | 69 | 51 | ||
PARTNER (1996.05-) 1.9 D | PEUGEOT | 1998.12 | 1868 | 69 | 51 | |||
PARTNER (1996.05-) 1.9 D | PEUGEOT | 1996.06 | 1905 | 68 | 50 | |||
PARTNER (1996.05-) 2.0 HDI | PEUGEOT | 2000.02 | 1997 | 90 | 66 |
Numery zamienników: 3322937131402, 440441, LUCBDA417
Założona w 1875 roku przez przedsiębiorcę Josepha Lucasa fabryka lamp rowerowych i okrętowych na przełomie wieków zajęła się opracowywaniem produktów na potrzeby motoryzacji. Choć wydatki na badania spowodowały chwilowy spadek zysków przedsiębiorstwa, nowatorskie wyroby prezentowane w nowo otwartym londyńskim salonie sprzedaży wzbudziły ogromne zainteresowanie klientów. Do zwiększenia popytu na oświetlenie dla automobili przyczynił się również wprowadzony w 1903 roku wymóg stosowania świateł podczas jazdy po zmroku. W 1914 roku firma Lucas przejęła przedsiębiorstwo zajmujące się wyrobem iskrowników, co znacznie przyspieszyło jej rozwój w wyniku wzrostu zapotrzebowania na elementy silników lotniczych i samochodowych po wybuchu I Wojny Światowej. W okresie międzywojennym szereg kolejnych fuzji, przejęć oraz umów zapewnił firmie dominację w segmencie komponentów oświetlenia, zapłonu i rozruchu na brytyjskich rynkach. W 1962 roku przedsiębiorstwo zaprzestało produkcji części rowerowych, koncentrując się na udoskonalaniu asortymentu na potrzeby lotnictwa i motoryzacji; elementy układów napędowych i elektrycznych marki Lucas wykorzystywane były do pierwszego montażu w pojazdach produkcji brytyjskiej. Obecnie właścicielem marki jest grupa TRW Automotive, której doświadczenie na rynkach motoryzacyjnych sprawia, że szeroki asortyment przepływomierzy, czujników lambda i innych komponentów układu napędowego, jak również produktów oświetleniowych, cieszy się popularnością za sprawą niezmiennie wysokiej jakości.