- Out-of-Stock

Reference: GH-331506H
Brand: AUTO-GH
AMORTYZATOR PRZÓD LEWY BMW 5 F10, F11 01.2010- GH-351518V 31316775575
AMORTYZATOR PRZÓD LEWY GAZOWY BMW 5 F10, F11 01.2010-
AMORTYZATOR PRZÓD LEWY BMW 5 F10, F11 01.2010- GH-351518V 31316775575
AMORTYZATOR PRZÓD LEWY GAZOWY BMW 5 F10, F11 01.2010-(edit with the Customer Reassurance module)
Wymiana lub zwrot pieniędzy
in 14 days
Od | Do | CCM | KM | KW | ||||
5 (F10) (2010.03-) - Wszystkie wersje silnikowe | BMW | 5 (F10) (2010.03-) | - Wszystkie wersje silnikowe | |||||
5 (F11) (2010.09-) Touring - Wszystkie wersje silnikowe | BMW | 5 (F11) (2010.09-) | Touring - Wszystkie wersje silnikowe |
Numery zamienników: 19193298, 20341033, 31316775575, 31316777203, 31316784017, 31316784021, 31316784089, 31316784091, 31316789363, 31316789365, 31316789403, 31316797765, 31316797767, 31316797769, 31316850441, 314874, 3266250000, 341707, 6775575, 6777203, 6784017, 6784021, 6784089, 6784091, 6789363, 6789365, 6789403, 6797765, 6797767, 6797769, BE5H848, GH351518V, SAC314 874, 314 874, KAM20341033, DAC450313L, 450313L
Do produkcji części GH wykorzystywane są surowce wyłącznie najwyższej jakości. System automatyzacji produkcji oraz bardzo wnikliwa kontrola na każdym jej etapie gwarantuje pełną powtarzalność produktu. Tym co wyróżnia samochody wyposażone w amortyzatory GH to wysoki komfort jazdy. Zwiększona przyczepność kół do nawierzchni, znacząco zwiększa bezpieczeństwo m. in. przez maksymalne skrócenie drogi hamowania. Charakterystyka i jakość wykonania amortyzatorów GH jest zgodna z wymogami producentów dotyczącymi pierwszego montażu. Firma GH zajmuje się także produkcją innych wysokiej jakości części samochodowych takich jak czujniki ABS i elementy układu hamulcowego.
Nazwa | Zdjęcie | Producent | Cena |
---|---|---|---|
AMORTYZATOR PRZÓD BMW 5 F10,F18 10- /L/ GAZ 31316775575 |
![]() |
![]() |
zł228.00
|
AMORTYZATOR PRZEDNI BMW 5 (F10/F11) 10-16,BMW 6 (F06) 12-18 /LEWY/ 31316775575 |
![]() |
![]() |
zł244.00
|
AMORTYZATOR PRZÓD LEWY BMW 31316775575 |
![]() |
![]() |
zł277.00
|